fullt upp

dagarna hänger inte riktigt med i mitt liv, eller mitt liv i dagarna, eller vafan, jag hänger inte med. det är bakvänt nu, dagarna är fulla av sysslor men ändå inte riktigt. det är konstigt. men jag har iallafall grymt kul varenda dag. och imorgon bär det av till stockholm, idag var jag i läkerolen och tittade hockey. nu ska jag sova, sov bara 3 timmar och 15 min inatt, någon som ville prata telefon halva natten, och sedan for man in till stan. aja, de är väl typ de, hare bra. pösss

justja, julaftonsbilderna dyker upp så småningom när jag inte har fullt upp...




Kommentarer
Postat av: caroline

SNYGG!!

2009-12-27 @ 20:46:13
URL: http://carolinehardestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0