jag kan inte sluta le

.... jag kan verkligen inte sluta le. måste vara den bästa dagen hela vintern när det snöar så in i helsicke mycket. jag är på hoppa-i-taket-av-lycka-humör! skrattade lite åt mig själv när jag gick hem från marina, höll på köra på skalle ett par gånger. och till sist, ja vad gör jag inte då. sitter där på backen och skrattar åt mig själv och känner mig enbart dum. men så kan det gå, och dom som såg fick säkert ett gott skratt!
åkte in och spelade upp våran pjäs för klassen idag som vi åstadkommit under de två föregående lektionera. sedan till fyris och hälsa på några minuter. och tåget hem, nu är det soffläge som gäller. en risifrutti står redo bredvid och väntas på att få ätas upp dessutom.
nu tar jag en powernap, pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0