julbilder

Julafton var kanonens. vaknade, fixade lite och for nästan på (dirren, som jag skulle sagt verbalt) en gång till mehedeby till sötkusinvitamin! frukosten var serverad, befann oss där ganska länge. spelade julklappsrace, bra kul. man känner sig så liten på julafton. därefter hem och fixa en stund och firra, sen iväg till mommmo! julklappar och sedan iväg till tierp, där vankades det fest och roligheter!

bild 1, jag vaknde med kort hår, trillingtången åkte fram.
bild 2, håret växte ut en bit, och förblev så resten av dagen.
bild 3, kusinvitamin oliver och faster annelie.
bild 4, julklappsrace och jag drog in hela fem paket, vinnaren i spelet!
bild 5, mat i tre omgångar
bild 6, en rulator och jag... ha
bild 7, tomtedags hos grannarna
mycket mer bilder blev det dock inte.







Kommentarer
Postat av: sp

:O :O :O ofta du har en trippeltång!



jag vill också haaa :'(

2009-12-27 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0