lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? det gör man varje år.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är något man gör för en kul grej. jag tror inte jag höll något. om jag behöver ändra på något så gör jag det, behöver inget nytt år för det. men johannas och mitt löfte ska jag nog se till att hålla nästa år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? neee, icke
4. Dog någon som stod dig nära? nja, men det var jobbigt att den som står mig nära miste någon.
5. Vilka länder besökte du? Inget alls faktiskt. Bara varit hemama
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en pojkvän?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag kommer att minnas många. Men cross tävlingen i skutskär minns jag nog väldigt bra hela livet.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tog en del stora kliv.
9. Största misstaget? Misstag och misstag, det händer ofta. Men inget jag kan minnas, så jag har väl inte världens ångest direkt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit sjuk, någon större fara än det har det väl inte varit. Svimmat.
11. Bästa köpet? Löshåret, hahah nej men jag vet inte. Man köper väl inget mindre bra? ;) jo de gör man tyvärr.. men många bra köp
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En pojke. Men jag är en glad männska så det är mycket som gläder mig varje dag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ehm.. ingen aning!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror att jag har varit gladare, men vissa stunder har varit riktigt dåliga.
16. Vad önskar du att du gjort mer? fotat kanske. inte vet ja
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och vännner.
19. Blev du kär i år? Ja, en gång. För första gången därmed.
20. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn, Paradise Hotel
21. Bästa boken du läste i år? Sophie kinsella - en shopaholics bekännelser
22. Största musikaliska upptäckten? --------
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek. hihi. ne jag minns inte va jag önska mig när jag fyllde år. När man är kär och glad har man allt.
25. Något du önskade dig men inte fick? mennnnnnn
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag firade väl den som vanligt, med presenter å lalala.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Men ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? den har ändrat sig, färggladare skulle jag tro.
29. Vad fick dig att må bra? C.S fick mig att må bra. mina vänner, mina föräldrar osv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är inte sugen på nån kändissssssss
31. Vem saknade du? Sara & Jenny, C.S, släktingar, J.SP.
32. De bästa nya människorna du träffade? ni vet väl redan mitt svar.... nej men alla var härliga på sitt sätt!

Kommentarer
Postat av: jenny

vi saknar dej <3

2010-01-04 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0