2009-07-02

godkväll.
nu sitter jag återigen här, har dock hunnit med några fler saker än vad jag hade hunnit imorse. klurigt va? nåja. in till uppsala och beredd på att göra av med under femhundringen, tror ni jag klarade det? cirka 900 kronor spenderades och det var ju väldigt osmart därför att jag ska till sundsvall imorgon, och måste till bankomaten före. visst låter det jobbigt? he-he. två klänningar och ett par shorts hamnade i kassen denna gång, kan väl ändå medge att det var välbehövligt, vilket jag säger varje gång som en liten ursäkt men i detta läge är jag faktiskt riktigt nöjd med mina köp.
när jag kom till hemorten traska jag in på hemköp och köpte hårfärg, för nu skulle det slingas. och jag är riktigt nöjd med det ska jag säga, t y m d, s. ;)

 

denna underbaring hamnade i kassen för cirka 300lappen.



och den andra underbaringen syns inte lika bra på bilden, dock inte håret heller, men det får la duga!
nu ska jag fortsätta packa, för vi far ju som sagt till sundsvall imorgon!
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: .

hehe, varsågod snygging :D

2009-07-02 @ 23:23:27
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0