gooddays

godmorgon, får faktiskt bli mitt hälsande just nu. goddag kanske jag ska säga. har faktiskt inte hunnit mycket mer än att klä på mig och ätit en god frukost. ska snart bege mig till tåget som därefter ska ta mig till uppsala, där jag förmodligen hittar en väska och en efterlängtad klänning.

under de senaste dagarna har jag;
blivit mer brun
blivit mer lättlurad om uppenbara saker (mer än vad jag är)
har jag varit ute varje dag
har jag insett att sommaren är det bästa som finns
har jag hunnit planera en massa saker
har jag badat väldigt mycket

och imoooorgon åker jag till sundsvall. see yaaa!



dagens frukost bestående av; filmjölk med müsli, en macka med en extra skinkbit, lyxigt va? hihihi. och sedan ett glas ljus och därtill actimel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0