fredaaaaaaaag

fredag och hemma hela dagen.
det började med att jag tänkte ta en sovmorgon, som övergick till att jag stannade hemma hela dagen. en hel del saker har jag fått gjort, en hel del bra saker dessutom. jag började med att klippa lite i en röd och söt sommarklänning, den ska bli kortare och ska smalnas av lite i bredden, har hunnit börjat och ska nu fortsätta lite med den. har även 2 klänningar till som ska sys om till sommaren.

kvällen då, no planes. trodde jag skulle umgås? men icke.
hör av er för alternativ.


 
och här är då dagens outfit;
leggings från kappahl , en gång i tiden.
randig tröja gina tricot
mysig stickad tröja från hmm.. stadium! (var faktiskt tvungen att kolla efter)
och ja, vem går uppklädd i finkläder när man ska vara hemma hela dagen?
mys säger jag. en grymt snygg outfit bild därmed, helt nyvaken.





här är en kjol jag sydde en gång i tiden. närmare bestämt i höstas, oanvänd, kanske skulle passa snyggt med en väska därtill och ett par höga klackar. de där skorna är faktiskt balskorna som ska invigas på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en bild på klänningen du ska ha på balen :)

2009-06-05 @ 20:55:35
Postat av: AmandaKling

Sv: Jaa jag sjöng, och det gick skiiiit!!!! :) <33333

2009-06-05 @ 23:01:45
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: broccolie

Hej, vill du bli veckans blogg? Kolla in i min blogg och anmäl dig:)

2009-06-06 @ 10:27:58
URL: http://broccolie.blogg.se/
Postat av: Lisa

jamen precis:D



stugan, självdå?=)

2009-06-06 @ 11:56:33
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0