härliga dagar

hallåhallå!
vilken otroligt bra dag, bra början och bra slut må jag säga.
jag och sarah bestämde oss för att åka och steka lite i örbyhus, brännan kan ju behöva bättras på om man håller på och tävlar om vem som är brunast, så nu har jag åkt på en rejäl bränna på ryggen, så sömnen får vi se hur det blir med inatt, sova på mage går ju de också, heheeh!
nåja, steket i örbyhus gav resultat kan jag säga, woho. sedan tog vi tåget hem, och sen in till uppsala. satte oss vid bryggorna och åt jordgubbar och hörde trubaduren i bakgrunden, hur mysigt är inte det då.. en fika togs också på en av de cafeérna som finns längs gatorna i uppsala. och slutligen började vi gå mot station och sedan blir sittandes ett tag innan jag ser jimmie och börjar rusa efter, och står och pratar med han till vi nästan missade tåget, så kan det gå :)

vi har våra stunder sarah, blir inte mycket träffandes nu för tiden, men nu har vi ju fullt med planer så nu ska det gå utför som en berg och dalbana, hehe. men trevlig dag, verkligen. <3



kladdkaka & glass, och en fanta! sommarkänslor bilder, jaaaa-a!

det är inte förrän nu har jag har förstått att man verkligen ska ta vara på alla sommarlovsdagar, för dom kan verkligen bli bra fullt ut! och imorgon åker jag på beach tävling, U17, iiiiih :D svepa flera liter vatten nu då innan skönhetssömnen.. godnatt puss :)

Kommentarer
Postat av: .

jaa, verkligen en grymt bra dag! vi får träffas som fan nu på sommarlovet, för det är långt kvar ännu :) <3

2009-06-26 @ 22:39:18
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

lät riktigt härligt :)

2009-06-27 @ 18:35:19
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0