hetadagar

sommarlov är väl underbart. dock känner jag ingen känsla av just sommarlov. har slutat känna något för högtider/lovdagar osv, hur kan det komma sig? när man var ett litet barn längtade man alltid som en tok till sin födelsedag, men man längtade nog en aning mer till julafton ändå!

dagen har sett ut som följande; kliva upp ur sängen halv åtta för någon tekniker ska firra tillbaka vårat internet, men internet började funka precis innan han kom. lustigt nog? sedan träning nere på beachen, tävling på lördag. detta betyder hårdträning denna vecka, alltså har man mycket att se fram emot! sen snabbt & hastigt for jag hem och duscha, och iväg till uppsala, där vi fortsatte mot gränby och en klänning inhandlades trots att jag inte skulle köpa något ;<< sedan fick jag stå utanför och vänta på amanda när hon kolla på kläder, för jag kan ju bara inte! väl hemma från strosandet i uppsala & gränby gick jag ut och sprang, nu är det träning som gäller, träningträningträning. bra jobbat där!

 

sådär ja, springskorna fram!



och dagens outfit!
skor från förra årets modell, kan tänkas vara från din sko
jeans från bikbok (lång modell) avklippta till shorts.
tröja bondelid, mq. 399kr.
väska new yorker

Kommentarer
Postat av: Marina

mohahaha gillade eran sandhög ;)

2009-06-23 @ 01:17:52
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0