kläderkläderkläder

jösses, vilken dag. vi skulle från början till valbo var det bestämt, vilket vi ändrade oss ganska snabbt med efter att ha missat tåget så skulle vi fara itll gävle, men då vi såg att det bara gick till skutskär tog vi tåget mot uppsala, där vi hann gå in på endast en affär, sen var det bara h&m som var öppet, så där vistades vi en bra stund, vilket var kanon, jag inhandlade såå-åklart tre saker, en tröja, ett halsband (som jag har klippt sönder och ska tillverka armband av ;d), och slutligen ett linne. sen vart det en übersnygg tröja från weekday, bilder kommer imorgon! eller ja just föresten, tröjan från weekday är på bilden nedan!
då har man bränt cirka 500 lappen idag igen då, känns inte alltför bra, men det är ju en hel del av pengarna kvar. vilket kommer spenderas på resor!

från det ena till det andra var vi ute och fotade en stund, bra jäkla kallt, men roligt såklart.
just nu sitter jag i marres soffa, och hjälper henne att radera bilder, den här datorn är ju påväg ner i graven snart, miljoner bilder. fifään. men pusssss!




hej, jag är vit.

Kommentarer
Postat av: Marina

hahah bildakuten!

2009-06-07 @ 02:27:44
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: FEBB

hej du är snygg!



ja det är verkligen sant, du kan mode du.. :P

2009-06-07 @ 11:44:22
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

kläderkläderkläder, vad skulle vi göra utan de?

2009-06-07 @ 15:02:59
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0