soool

fysatan, nu kliar det verkligen på hela kroppen pga myggbett, satans djur! men varmt är det iaf ute, och det är jag glad för. det är verkligen sommar på riktigt nu, och det här vädret verkar hålla i sig rejält, kul att bli bruuuuun. för det ska jag verkligen bli i sommar, och är på god väg ;) undrar hur det går för dig christoffer? (a)

nåååja, vi var på tävling idag som sagt. som sagt kanske jag inte ska säga? vet inte om jag har nämt det. det var varmt och svettigt, såklart. men vi hade grymt roligt på planen, dock gick spelet inte lika bra för oss, så vi vann inte särskilt mycket. men bara man har kul, ellerhur?

imorgon blir det förmodligen solen, ovanligt va (a)
och veckan framöver är både marina & amanda borta från hemmet, så hör av er. lite planeringar finns, men full vecka. på fredag åker jag iaf till sundsvall, iiih :))
och om fyra veckor också, lääääääängta.



amen tjena snigging.
nåja, nu börjar det bli klent om folk som kan underhålla en medan man är redbull-pigg, klockan är nu 03;20, kanske man borde ta sig till sängen ändå.
aja, gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0