hårda dagar

haha, hård dag, hård dag, men skiiikul :D
skolan började halv nio, men vi eftersläntare drog oss dit till nio, då vi kollade på film, "a night at roxbury", mycket värd att se! hur grymm som helst :D aja, senare var det lunch och till sist bad, men vädret? badväder? nääää. så min kompis och jag, 'uppsalaälskarna', tog tåget, uppsala var tanken, men vi fortsatte vidare mot knivsta, dött? AH :d, så vi fortsatte tillbaka mot uppsala, kan ni gissa om jag handla? jovisst. en väska, en sportbh, en vattenflaska, stadiumtofflor. sedan hade vi ännu mer tråkigt så vi fortsatte med tåget mot gävle, där det också handlades. hårfärg, ett linne/tunika och en mascara :)) är jag rik på saker nu eller? jodå! och så var vi faktiskt på en station till, vilket var skutskär, som vi var tvugna att stanna i, eftersom de där skitbussarna aldrig går ända till tierp. så vi roade oss mycket väl på perrongen, sjöng och sprang. woho

nu har jag alldeles precis färgat amandas hår, får se resultatet om några minuter. om två veckor är det mitt hår som ska färgas :D

  

tur att man har så kul emellanåt när man får vänta på tåg!
pusssss

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

haha roliga bilder ;D

2009-06-10 @ 13:32:09
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0