svar på frågestund!

SVAR TILL FRÅGESTUNDEN!

Vilken är en av de dummaste frågorna du vet?
oj, svår fråga. dum och dum fråga, det kommer jag faktiskt inte på någon! men en fråga som jag har riktigt svårt för att svara på är "vad önskar du dig i present/julklapp?" haha! det blir alltid något i stil med "ööhm, presentkort, pengar.."

vad fick dig att börja blogga? :]
ja, vad fick egentligen mig att börja blogga? det var nog det att jag läste på många andras bloggar, och ville själv börja skriva om mina dagar, första månaderna hade jag nog kanske 5 unika besökare, haha. men nu har det nästan blivit ett beroende, fast det är ju självklart roligt!

Jag undrar när du kommer och hälsar på i Östhammar!! ;)
haha, från min kära släkting är detta postat. och då svarar jag så mycket som; nääär som helst! snart sommarlov, så då förmodar jag att jag flyger över ett par gånger!

hur lång är du?
åhå, det var ett tag sen jag mätte mig. men vad kan man tippa på.. 173cm på ett ungefär, sist jag mätte mig var jag 172,5!

favorit ämne i skolan?
idrott, helt klart! gillar att röra på mig, inte sitta på en stol rakt upp & ner och läsa historia osv.. fuu!

om du fick dejta en kändis vem skulle det då vara?
hm, en kändis, känns som de flesta av dom är falska, det ska vara real! men om jag fick välja... cristiano ronaldo! tänka sig att leva sådär rikt och i ett übersnyggt hus!

bästa sången?
swingfly - touch and go! det ändras dock väldigt ofta, och lyssnar väldigt varierande.

Hur sköter du din hälsa?:)
den sköts emellanåt väldigt hårt, men ligger på latsida ofta också. det är lite så att mitt knä påverkar min hälsa också, att jag inte kan ta ut alltför mycket. just nu har jag uppehåll från dansen men börjar i höst igen, och tränar förmodligen 2-3 gånger i veckan!

vad är dina planer för framtiden?
hm, planer och planer. jag har nog för mesta dels drömmar, haha! men jobba i en sportaffär, eller modeaffär, och träna ofta är nog hur min framtid borde se ut som det ser ut nu.


vad fick dej att börja blogga? =)
svar finns ovan!


Vad skulle du ha på dig på din första dejt ? ;d
åhå, dejter! hmmm.. jag har aldrig varit på riktig dejt faktiskt? ;o men det blir nog jeans och en snygg tröja!

-hur ska din dröm kille vara?
han ska bry sig (!!!!), omtänksam, snäll ofc, snygg.
men jag är nog inte riktigt för "drömkillar", eftersom de visar sig aldrig, ingen är perfekt så att säga. men han ska behandla en på ett speciellt sätt, så man känner sig trygg!

-vad är det första du faller för hos en grabb?
oj, det är nog på det sättet han behandlar en. är glad av sig och ser bra ut!

-vad vill du bli när du blir "stor"?
som ovan, jobba i en sportbutik, eller modeaffär.

-bästa tv-program?
bästa serie är iaf one three hill!

-säg en film du gillar
step up, hundtricket. åh, finns ju hur många bra filmer som helst!

-hur mycket pengar spenderar du på kläder varje månad? :D
haha, jag åker till stan vääääldigt ofta, nu på sista tiden har det blivit FÖR ofta. men det varierar faktiskt från månad till månad, men barnbidraget går åt varje månad iaf! 15 kr på kontot nu, woho! :D tur att det är löning imorgon!


Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

haha okej :D, roligt ju :D, vad lång du var! troddde du typ bara var 164 eller någonting! :D du är ju skitlåång! :D cristiano ronaldo, nä ursh :D

2009-05-19 @ 19:07:29
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

; jo bara bra :D sj?

2009-05-19 @ 19:30:10
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha bra svar ! :D

2009-05-19 @ 20:45:48
URL: http://hooneeii.blogg.se/
Postat av: Linda

kul att läsa!

2009-05-19 @ 21:45:25
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: ika

tycker jag absolut:D

2009-05-19 @ 21:48:51
Postat av: Hanna

Nja, jobbig dag, tjaffsade med nåra klasskompisar:S

men annars har det varit bra ! :D

sj ? (=

2009-05-19 @ 21:50:41
URL: http://hooneeii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe nej verkligen inte, det är jag :/, 1,58cm bara :( vill vara 1.62 :D, nej inte så han är överskattad :D, ROBERT PATTINSON ÄR SNYGG OM NÅGON! :D åhh tack så mycket, vill du att jag ska fixa en? jag har ju faktiskt lovat :D mihi :* PUSSS

2009-05-19 @ 21:51:54
Postat av: Hanna

haha ;)

2009-05-19 @ 21:52:12
URL: http://hooneeii.blogg.se/
Postat av: My

härliga svar du ;D <3

2009-05-20 @ 01:05:22
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Postat av: vesna

kul me svaren =)

2009-05-20 @ 06:41:04
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0