senkväll

varför får jag sådan sjuk ångest?
ska jag skriva? ska jag inte skriva?
näää. eller jo, nej. eller? jo. nej.. eller jo.
vafan tycker och tänker ens du?
varför känns alls så fruktansvärt jobbigt, förr var allt bäst.

dessutom suger det att vara olyckligt kär, dra.

fuck, ångest är värsta som finns. men nog om sånt skit. jag sitter för tillfället på tre kuddar under rumpan på golvet! ;d och mitt sällskap ligger i sängen bredvid mig. har suttit och kollat igenom i stort sätt hela datorn som m hade med sig, så nu tänkte jag bjuda på bilder.





bild 1; förra sommaren, wöööh <3
bild 2; skriller i vintras ;d mums
bild 3; måste vart i slutet på förra sommaren! emmie jag å marre, slitna brudar.

blev några få bilder, nu har jag skapligt ont i rumpan så nu ska jag hoppa upp härifrån!
puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: emmie

haha fan va längesen de va nu :*

2009-05-24 @ 16:35:44
URL: http://vadfanjaghargjortidag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0