ah tja

gäääsp. satt nog uppe en aning för länge igår, men är väl bra trött på höstrusket också. ge oss snö nuva..
föreläsning idag, intressant men jag tror morer har pratat för mycket aktier och fonder med mig så nog kunde man väl de mesta.. på tåget hem fick vi sällskap av johannes, dock var det väldigt mycket folk och väldigt trångt då en dörr var sönder så vi fick stå stilla i uppsala i tjugo minuter svettandes som grisar.

köpte med mig hem en väska! får se om jag åker in och köper de efterlängtade nudie jeansen redan imorgon <3

vad ska man göööööra ikväll då?
hörrrrrr avv errr



väska

Kommentarer
Postat av: Zäta

är det den ifrån gian tricot?

2009-11-20 @ 21:19:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0