svar om svinissprutan



SVAR TILL ANONYM:
Visst, jag kanske är självisk. Men det finns inte tillräckligt med fakta om den s k svininfluensasprutan. Jag vill kanske inte riskera att bli sjuk pga SPRUTAN? Vad händer med vaccinet i kroppen sen? Kommer man att bli sjuk? Vad händer? Ingen kan svara rent på den frågan, för INGEN vet. Så jag struntar fullkomligt i den där sprutan, jag är helt emot den och det står jag för. Det dör 2500 st i vanlig influensa varje år, varje skulle den här vara så farlig? Visst, det kommer säkert dö fler i den här. Men tyvärr, det finns inte tillräckligt med fakta för att jag ska känna mig tvingad att ta den, mitt eget val.

Kommentarer
Postat av: antee

vilket bloss

2009-11-24 @ 15:59:48
Postat av: caroline

men haha! vilken jävla tönt! jag har fan haft det, det är typ som en vanlig influensa. så jag tycker inte att du är självisk :)

2009-11-27 @ 18:02:03
URL: http://carolinehardestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0