sjööök

godmorgon (a) klockan slog precis 16.16, och jag har precis duschat av mig flottet som man får när man ligger en hel dag och snorar, hostar och rullar runt. så nu känner jag mig skapligt fräsch, mindre fräscht att jag spydde upp något som liknade en snorboll täckt av blod, mums? haha jag tror faktiskt inte ni vill se
christoffer har iallafall ringt och varit social, tur att någon vill prata med mig när jag är sjuk, men det var faktiskt jag som skulle vara social när telefonen ringde vid halv nio snåret, han tog nog över min socialitet, tur att jag inte behövde ha lika mycket mål i mun, taha.



klädseln för igåår var svinsexig, 2 par strumpor, mjukisbyxor, ett linne, en t-shirt, tjocktröja, halsduk.
mja, tro det eller ej, men trots alla kläder frös jag, och behöll allt på hela natten.


Kommentarer
Postat av: johanni

och nästa fredag ska vi träffas! japp!!:D<3

2009-10-09 @ 14:02:25
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0