natt

bara för man är ledig sitter man uppe länge, helt i onödan. eller denna gång var det faktiskt inte helt i onödan, anton var väldigt social och jag höll nog han vaken lite för länge, han som ska jobba imorgon.
fick mitt studiebidrag idag också, som har trasslat fram & tillbaka, men äntligen ramlade pengarna in på kontot, som redan imorgon kommer göras av med förmodligen, sedan blir det simning.

nu ska jag faktiskt sova, godnatt.




jag hoppas att du har det bra, trots att jag inte vet något. jag vet inget på flera dagar. allt jag önskar var att det var som vanligt, och då menar jag vanligt. synd att jag ska ta tag i saken, jag lägger det åt sidan denna gång. jag är trött på att vara jag

Kommentarer
Postat av: ronja

och jag saknar dig! <3<3

2009-10-16 @ 22:20:56
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0