- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

behöver jag säga att det var jobbigt att gå upp imorse? snoozade 5 minuter, 5 minuter till osv... så hann inte få i mig någon frukost heller, är ju inte speciellt ovanligt. lunchen åts på stan, tillsammans med amanda, trevligt! skoldagarna går hyffsat fort, vilket bara är bra. imorgon är det fredag, äntligen.
men nu så ska jag vara duktig och räkna matte, dk & jag gjorde ju färdigt arbetssätt & lärande idag i skolan, så tur man slipper de (y)



visst ser jag ut att gilla matematik?



men de gör jag faktiskt inte :D

Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

det tycker jag med, därför jag tog :D, fan 600spänn! ÄLSKA BILDERNA HAHA! :D håller med dig jag gillar inte heller matte ;)

2009-09-10 @ 21:23:28
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0