förändras man?

förändras vi? alla?

Många gånger handlar en förändring om vägskäl i livet; man går från ett skede till ett annat och förlorar eller ”lämnar” något men kommer samtidigt till nya insikter och möjligheter. citerat av Per Naroskin.

jag har märkt väldigt mycket förändring i min omgivning, speciellt bland människor. folk förändras, blir äldre, skapar nya kretsar osv. men förändras verkligen identiteten då? förändras man som en hel och nästan ny människa?

personligen tycker jag att jag är samma person som jag nästan alltid har varit, åtminstone de senaste två åren. men jag tycks mer och mer att folk i MIN omgivning förändras mer och mer. är det bara jag som inte förändras? förändras vi alla? har dom inte förändras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0