svält

vet inte vad jag ska säga eller göra längre, allt är ju bara off off off. jag har försökt i månader nu, att få det att funka. jag har försökt verkligen visa vem jag är, att du är den bästa för mig, bokstavligen den bästa. det finns ingen annan som gör mig så glad som dig, känns så jävla rätt bara. allt är ju bara rätt? rätt rätt rätt.. eller är det bara min hjärna som vill intala mig det?
för att vara så tydlig som man kan bli så är denna text ägnad christoffer sjölund.

varför är jag så in i helvete dum för, jag orkar inte.
vintern kommer ju bli kass.. fan vad bra.

trodde man skulle kämpa för den man älska.
men ack ack ack så fel.

jag är bara jag & duger inte åt nån..

svält, skönt.

Kommentarer
Postat av: s

sluta!

du & jag har varandra och infinner oss nu i samma grej. vilket betyder att vi kommer klara det här tillsammans. du kommer alltid vara den bästa kompisen för mig och det vet du! <3

2009-09-25 @ 00:07:27
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: Marina

gumman, du är bäst och ingen annat! vi finns här för dig, nu och för alltid <3

2009-09-25 @ 00:25:44
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0