tjenna

dessa roliga listor
pusssva!

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att min senaste kyss:
var på fylla, dock.
Jag lyssnar på: mig själv :D
Jag pratar: ganska konstigt
Jag tycker om: att umgås, och göra impulssaker.
Jag avskyr när folk: är envisare än mig, moahah
Min bästa vän är: sarah persson, och bara för att... mattias omma haapalainen!
Kärlek är: ett ord? konstigt, är ordet.
När jag borstar tänderna: kollar jag i spegeln, och grimarserar.
När jag lagar mat: gör jag som jag vill
Jag tänder på: pojkar med charm
Det sexigaste yrket är: byggarbetare (?)
Det är charmigt när: du är dig själv.
Jag är rädd för: mörker!!
Den värsta känslan är: sorg är väl ingen vacker känsla precis.
Den bästa känslan är: glädje!
Jag är bäst på: att skratta åt mig själv!
Jag är sämst på: att inte vara tidsoptimist
Om jag va ett djur skulle jag vara: hm... en fågel!
Om jag va en insekt skulle jag vara: jag vill inte vara en insekt, men en nyckelpiga kanske? nej usch..
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: haha men vafan, en hammare!
Jag kommer alltid att vara: mig själv!
I sommar: har jag levt med en saknad, men haft otroligt roligt och överträffat mig själv många gånger!
Sist jag grät var: för 30 minuter sen.
Jag kan: få impulsideér väldigt lätt.
Jag kan inte: leva utan min mamma.
När jag vill tänka går jag: ut kanske? dock tänker jag hela tiden, överallt.
När jag bakar så bakar jag:
helst bröd, scones :D
Jag vill verkligen: ha en fin pojke.

När jag vaknar på morgonen: när alarmet ringer? kollar mobilen. när jag vaknar av mig själv? kollar sms.
Innan jag går och lägger mig: smäller det upp en massa tankar i mitt huvud.
Just nu tänker jag på att: jag hemskt gärna vill åka till thailand i februari.
Bebisar är: sööta pruttungar
Idag har jag: duschat, suttit här, pratat telefon och gjort lunch.
Ikväll ska jag: gå igenom en diskution, och kolla på idol!

Kommentarer
Postat av: Sarah

pusssss snuttan

2009-09-14 @ 22:39:42
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0