mentja

godmorgon alla aktiva människor, själv ligger jag i sängen och slöar. söndagar kan man ligga hela dagar och bara fördriva tiden med datorn. igår låg jag och sov när det var folk här, lagom osocialt, men dyngtrött :DD trots det bäddade jag och s rent sängen, det var jobbigt men det var skönt, ehhehe
idag ska jag... borsta tänderna och duscha, fina planeringar va? men ja
vi var på fotboll igår, strömsberg vann med 4-3 och går därmed upp en division. krattiskrattis
hur som helst fick jag bra många myggbett, tre i huve, ett i nacken, flera på benen, sex på höften. underbart

imorgon börjar sarahs och mitt godisförbud, lycka till? de behövs nog
på tisdag börjar jag på polhem, jag är faktiskt lite nervös ;o självkänsla nu caroline.



imorgon vill jag gå på stan och köpa en mysig tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0