glädjerik

lyckorus genom hela kroppen, kan vara det bästa som finns (?) det har cirkulerat i min kropp ända sen igår! otroligt. igår bestod min dag av funderingar, HEMMA. och nu har jag bestämt mig, blev en massa telefonsamtal igår, och det tackar jag far för, lättnad.
på kvällen begav jag mig till siiiiiri, där hon hade bakat KLADDkaka. kladdkaka & glass framför tvn, där sitter vi som två ugglor och väntar in idol.. ehehehe det var ingen idol (i) men idaag, då jääälar är det både idol & andra avenyn, mums.

ligger i sängen just nu och ska snart hoppa upp och ta en promenad till världens bästa farfar! ha en bra dag, för det ska jag. tjarrrååå





my lovely shoes.

Kommentarer
Postat av: johanni

ta mitt hår då? :D men armbandet är mitttt (aa)<3

2009-09-16 @ 07:16:04
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0