wwwwwww

tänka sig att vi fick främmande i tre omgångar imorse, observera imorse. första besöket dök upp runt tio någon gång, då jag inte ens hade hunnit upp och ätit frukost. förväntat sig att jag ska ha klivit upp då ens?! nääe... sen kom andra besöket strax efter. och sista besöket var monica, underdunderbra monica! senare var det våran tur att göra besök, och det bar av till gammelmormor, där det bjöds på mat ännu en dag!
nu på kvällen har jag legat i soffan och jäst med chilinötter, till filmen dumpad. och nu är det 'mamma mia', den tycker jag mindre bra om, så datorn snor min tid istället.
imorgon är det skola, 11.45!



so in love.

Kommentarer
Postat av: johanni

caroline är söt. :D<3

2009-09-20 @ 20:14:58
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0