aha

1. Har du gråtit över en kille? - ett par gånger, ja
Har du fårr någin komplimang idag? - haha ironiskt sätt kanske ;)
3. Bor din mamma och pappa tillsammans?
- nej, skilda för 2,5 år sen
4. Är du polare med grannarna?
- nja, 70 +
5. Gillar du någon just nu?
- jo men de gör jag ju
6. Senaste piercingen?
- om jag hade nån så, räknas örat så är det väl örat då
7. Vart åkte du sist du reste?
- Thailand
8. Gay?
- nja, tvivlar
9. Har du däckat/spytt för att du druckit för mycket? - på gränsen
10. Har du täckt någons hus med toa-papper? - absolut, min hobby
11. Vad är du mest rädd för?
- att förlora saker, levande då.
12. Har du bra syn? - antar det, ser ju utan glasögon såå
13. Har du varit på ett party?
- jo men de har jag ju
14. Vilket är ditt favoritdjur?
- Kvalster (?)
15. Har du varit utomlands? - ett flertal gånger
16. Har du sett din bästa vän naken?
- jaaaaaaaaa
17. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- ....antagligen
18. Var är dina syskon just nu?
- förmodligen inte födda än
19. Hur är din dröm tjej/kille? - spela roll, han finns iallafall
20. Vilken tid gick du upp imorse? - tio kanske
21. Vad står det i fjärde smset i din inkorg? - "gå in då :)"
22. Vad gjorde du igår? - absolut ingenting
23. Vad är det första du gör på morgonen?
- kliver upp
23. Har du varit kär i en lärare? - nej uscha, 40+ är inget för mig
25. Vad längtar du mest efter till sommaren? - crossar, mums.
26. Bada eller sola?
- soooola
27. Är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med?
- jaoop, de är jag ju
28. Sminkar du dig?
- oftast
29. Den mest attraktiva kroppsdelen på de motsatta könet?
- mage, rumpa?
30. Vad skulle du göra om du upptäckte att du var gravid? - Undra hur fan det gick till.

Kommentarer
Postat av: mmmmm

hahahahaha, du har ju fina grannaru (y)

2010-04-21 @ 19:41:47
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0