helvetejävlar

första dagen i skolan och vilken helvetisk början på första dagen. jag visste sen igår att elen skulle vara avstängd här hemma från åtta på morgonen till fem på kvällen. men när jag vaknar och ska gå in i badrummet trycker jag som vanligt på lampknappen, ja jävlar det var ju idag elen var avstängd!! så det blev dusch i mörker. när jag står i duschen kommer hårfönen i tankarna, "hur ska jag kunna föna håret nu då?" nästa problem blev paraply, skickade iväg ett sms till mor och frågade var paraplyet låg. i garaget. och där gick det ju såklart inte att komma in i och med att dörren är eldriven.. så det sket sig. men min granne löste både hårföns problemet, och paraply, jag fick låna paraply och föna håret hos honom :)).

och problematiskt nog har det pissregnat hela dagen. men skolan gick bra och schemat såg helt okej ut! börjar halv två på torsdagar. men imorgon blir det ingen idrott, så vi börjar vid tretiden, skönt. endast en lektion.



handlade med mig saker för 700 kr också. delvis en röd träningströja

Kommentarer
Postat av: annah

lite små skönt va? :D

2010-08-18 @ 17:48:48
URL: http://annahstefanson.blogg.se/
Postat av: aww - gotlänning

allt löste sig ju :D

2010-08-18 @ 17:49:24
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0