r o l i g t

1. Nämn något som gjorde dig glad igår: mammi

2. Vad gjorde du kl 08 imorse: sooooooov

3. Vad gjorde du för 15 min sedan:
stod i duschen

4. Det sista du sa högt: "mmmmm"

5. Det senaste någon sa till dig: "jag går ner jag dÅ"

6. Vad har du druckit idag: juice

7. Vad var det senaste du åt: firre

8. Vad var det senaste du köpte:
pucko risifrutti

9. Vad är det för färg på din ytterdörr: bajsbrun

10. Vad är det för väder hos dig nu:
har inte satt fötterna utanför dörren idag men ser la fint ut

11. Godaste glassmaken: choklá

12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä men intresse

13. Sover du tungt:
som en stock

14. Drömmer du mardrömmar: det händer väl de å

15. Trivs du med ditt jobb: arbetslös student

16. Favoritklädsel: klänning

17. Favoritlåt just nu: bä bä vita lamm

18. Vad ser du om du tittar till höger: snorpapper och ett glas med pucko i i botten

19. Vad gör dig glad just nu: just nu? absolut ingenting.

20. Vad ska du göra härnäst: ehhhhhhh. glo på tv

21. Höger eller vänsterhänt: höjre

22. Humör just nu: sådäråå

23. Favoritgodis: choklá

24. Kläder just nu: sockor trosor & vit långärmad

25. Sommarplaner: dom sju dagarna som är kvar? umgås med dem som gör mig glad.

26. Hur många kuddar sover du med: två eller fyra =D

27. Spelar du något instrument: no no

28. Morgon eller nattmänniska:
nightwomen

29. Vad är viktigast för dig: att må bra och vara glá

30. Är du kittlig: oooohja

31. Snarkar du: nej men pratar i sömnen

32. Stjärntecken:
tvilling

33. Äckligaste insekten: fan vetja

34. Stökigt eller välstädat: vet inte, mitt emellan ba

35. Längtar du mest efter just nu: värme, utlandsresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0