sommarlov


Sommarlovstestet

Har du druckit tills du spytt?
tyvärr, en gång i sommar.

Sårat någon?
jag hoppas inte det

Förlorat en vän?
nixxx, inte i sommar.

Träffat nya människor?
Massvis :)

Kysst en främling?
noep

Tagit droger?
haha nej.

Haft en sommarflört?
kanske.

Gråtit?
inte fruktansvärt mycket, men några tårar.

Skrattat tills du kissat på dig?
nej men nära på!

Tältat?
jajemen!

Varit vaken en hel natt?
tror icke! har nog sovit mer än vaken tid.... haha

Solat?
massor!

Badat?
ja det med, men inte i mängder

Haft ett förhållande?
noep, inte det.

Gjort dig riktigt illa?
nej, bara sprungit in i sängkanter och stolsben ett flertal gånger

Gjort några nya percingar/ tatueringar? näääää

Läst en bok?
fråga mig hur många böcker jag har läst i mitt liv. 1! och den var då inte på sommarlovet.

Skickat fel sms med flit?
haha nej?

Suttit vid datan en hel natt?
nära inpå ;d

Solat naken?
Njaej.

Fått utegångsförbud?
aldrig fått.

Sagt "jag älskar dig” och menat det?
jaaa.

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det?
nej?

Varit i slagsmål?
nej har inte tränat upp musklerna ordentligt än ;)

Pussat någon utav samma kön?
Pussat ja :)

Sjungit högt på ett berg?
har inte bestigit berg i sommar :(

Kysst någon i regnet?
nää..

Kysst någon i skogen ?
nää..

Kysst någon du inte borde?
Det tycker jag inte.

Tappat rösten?
i början på sommaren, sjuk första veckan på lovet.

Varit på festival?
Yes!

Gått upp i vikt?
haha mmmm.

Gått ner i vikt?
ja, nu i slutet!

Brännt dig?
nääeej

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?
ja jag har en vit fläck runt fingret av ringen.

Varit utomlands?
nånä, inte på sommarlovet.

Gjort ett bra köp?
massor

Tagit upp kontakten med en gammal vän?
lite.

Haft skadeglädje?
inget jag tänkt på, men säkert! haha

Sovit under bar himmel
? dä mää.

Vad kommer du sakna mest?
sakna, det finns massvis att sakna under 3 månaders ledighet och roligheter. cross-vm, lars winnerbäck, stockholmvisit med kirunakompisar, 3 mils cykling i gävle stad. en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0