det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan

Du heter: Caroline Forsberg
Smeknamn: barret, rådjuret, carro....

Låt som när du är ledsen sörjer till: -

Beroende av: kärlek från alla håll.

Vad tror folk om dig? inte en blekaste.

Stämmer det? Nej, verkligen inte!

Vad får du oftast komplimanger för? men jag vet inte.

Hur imponerar man på dig? Genom att va sig själv. Att vara självsäker, charmig och omtänksam.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, för ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Inte så mycket folk än, vi var här först :P men ja ska se efter :)"

Var bor du? Tierp.

Trivs du där? delvis, men till större del, nej.
Har du haft sex idag? Massa?

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Caroline" eller "tjaaa"

Vem ringde du senast? ingen, bara inkomna :)).

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "hej, du glömde nycklarna va? ja det är bara komma och hämta dom"
Antal timmar sömn inatt: cirkus 7

Sov du ensam: aaaaaaaaaa...

Brukar du komma i tid: oftast, men dock tidsoptimist.
Hur känner du dig nu: glad & pigg

Vanligaste färg på dina kläder: blå eller svart 

Vad tycker du om fötter: supersexiga.. haha nej inte vet väle jag. tycker fötter i allmänhet är vidrigt.

Vad saknar du: värme, men om en månad så!

Hade du en bra kväll igår: det hade jag.

Favorit dryck på morgonen: oboy om laktosmjölken finns hemma. annars juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: oftast alldeles för sent, men försöker att hopp i säng före 11 snåret.

Är du blyg? blyg, hum. jag var blyg, men det har gått framåt.
Sysslar du med någon idrott: på eget intiativ, gång och löpning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: intresse vid första ögonkastet, kärlek, kan hända.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa stående, runka, och ha sex.

Är du nöjd med ditt liv: mestadels, visst kan saker och ting bli bättre men jag klagar inte.

Är du bortskämd: jag är inte obortskämd.
Vad gör du i morgon: förmodligen umgås med brüdarna.

Vad är det värsta du vet? ORMAR

Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut.

Vad är det finaste du fått? jag vet faktiskt inte.
En speciell dag du minns: oj.. ehm, många. dock ingen jag kan rabbla upp nu

Du samlar på: jag var en samlare när jag var liten, men jag märkte att jag hade för litet utrymme för det.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen alls..
När grät du senast: ett bra tag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, slösa och spara lite..

Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: absolut!

Är du musikalisk? lyssna själv ;d

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjööölk eller vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: har hänt.

Biter du på naglarna: nääuu, blää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0