back in track

jag lever, har bara haft på tok för mycket att göra, egentligen inte för mycket, bara sociala dagar. dethar varit julafton, juldagen och annandag jul börjar ldia mot sitt slut. julafton spenderades först i mehedeby, och därfefter hemma i tierp, fullproppad lägenhet med cirkus 17 hungriga människor. på kvällningen fick jag ännu mera juleklappar av kååmpis. juldagen, (gårdagen) spenderades hemma hela dagen, storvretapojkarna kom även och gjorde sällskap ända in på natten. idag har jag varit i stan och shoppat järnet skulle mman kunna säga, ett par nya springtights, smink, hårinpackning och en klänning för ynka 50 spänn! nu ska jag gå och sola och bli svettig, mums. simma lugnt

julebilder
mor drar någon pose hon tycker är cool



mor & dotter



busungarna med mor & far



kusin med mor & far




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0