2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: en hel del, men jag tog hål i öronen mohaha!

2. Höll du några av dina nyårslöften?: mina löften spricker efter max 1 månad

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
nix

4. Dog någon som stod dig nära?: nej, och det är jag glad för

5. Vilka länder besökte du?: thailand & turkiet

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: hmm, jag vet faktiskt inte

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: oj, kanske februari när jag besökte thailand

8. Vad var din största framgång 2010?: min största framgång är nog att jag har blivit mycket mer framåt, och tagit tag i saker på riktigt

9. Största misstaget?: misstag och misstag, varit lite för feg och tråkig vissa gånger kanske

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: stukad handled, annars har jag hållt mig kry

11. Bästa köpet?:
alla klääääder

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: en hel del!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: många dansbandslåtar från i somras

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: vissa månader gladare, vissa ledsnare men jag tror jag sammanlagtvis har varit gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?: tagit mer intiativ

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
irriterat mig på småsaker, varit mindre lat, inte brytt mig om vad andra tycker

18. Hur tillbringar du julen?: vi tillbringade den här h emma tillsammans med släkten

19. Blev du kär i år?: jojemen

20. Favoritprogram på TV?:
paradise hotel, 2 1/2 men osv..

21. Bästa boken du läste i år?:
inte läst någon alls :))) duttig

22. Största musikaliska upptäckten?: måste ju vara mig själv!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar kanske? minns inte vad jag önskade mig när jag fyllde år

25. Något du önskade dig men inte fick?: minns ickeeee

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: var hemma här och tröck i mig massa tårta

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: mja, kärleken delvis.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
bekväm

29. Vad fick dig att må bra?: kompisar, utomlandsresor, kärlek

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: jaduu, de vetefan

31. Vem saknade du?: christoffer, mattias, joakim, sara, jenny

32. De bästa nya människorna du träffade?: johan, marcus, daniel,  sarah på nytt, maha.

Kommentarer
Postat av: S

hahaha, på nytt! <3

2010-12-30 @ 18:12:57
URL: http://sspersson.blogg.se/
Postat av: jenny

saknar dej alldelles för mkt...

2011-01-05 @ 00:24:24
URL: http://mikaleaochjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0