helg? =D

raggningsrepliker för tjejer
Jag är egentligen inte så här lång, det är så att jag sitter på min plånbok!
Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min kaffekopp? (Eh, Varför då?) Jag har slut på socker.



nu är det helg, återigen. fast jag längtar nog liiiite mer till nästa helg, då sitter jag på flyget mot thailand.
helgens händelser har jag klurat ut och ser nog ut lite såhär
torsdag kväll (kan få vara lite helg, för mig..) ; njuta av att fredagen snart visar sig
fredag; umgås med johanna!
lördag; fest/(?) hos lizen i uppsala.
söndag; förmodligen träna, plugga om det finns TID. hih


Kommentarer
Postat av: Nath

Fina bilder :)

2010-02-11 @ 20:24:50
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0