vinter

nu skrev jag google.se innan istället för blogg.se igen........

fördelar med att inte bo i stan på vintern:
ω närmare till elljusspår för att åka skidor (oftast)
ω mer snö
ω förseningar till skolan pga fel på tågen
ω inga brats/fjortisar ute för det är för kallt! (citerat av jonathan 2010-01-19)
haha skämt å sido.



tänkte skryta lite också med mitt 'höga' betyg! tsss... och mitt häftiga namn på mitt företag "Caroline's hembageri och café". lyckats dragit två VG;n i avslutade kurser. caroline har gått från grundskolan till gymnasiet och blivit duktig. hehe.


Kommentarer
Postat av: johani

gooo baby! :D<3

2010-01-20 @ 10:02:15
URL: http://hijaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0