valbo - östhammar

en söndag olik andra söndagar. det har gladeligen inte varit någon deppsöndag, mycket beror nog på att vi är lediga imorgon. men även att jag och mamma for till stan och inhandlade en hel del grejer. i mina kassar for ett par solglasögon ner (onödigt, kan vara bra att ha ;) ) , en randig tunika, ett stycke trosor, en svart tjocktröja.

efter den snabba visiten i valbo efter att ha handlat vad vi egentligen inte behövde men gjorde oss glada åkte vi hemåt, men gick lika snabbt hemifrån igen till tåget mot uppsala, vidare med buss mot östhammar, där syssling var med på konsert. eftersom hon är en av dom grymmaste på sång ska jag dela med mig, NEDAN. ↓


 

sara syssling forsberg.

jag är stolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0