söndag??

känslan av denna dag har bara känts som en tråkig söndag. givetvis hade jag inte tråkigt när jag lekte runt på gården med maskar och jord, tillsammans med syssling på sex år. haha. har även tvättat morsbilen när jag kom hem! nej nu ska jag ta och köpa choklad, försöka få fram den där lördagskänslan. och hoppas på att min fis svarar på mitt sms, innan jag börjar bli orolig över crossolycka.


anonym, vem av alla anonyma stod nära mig? ;)

Anonym
om rix fm:
men haha då stod jag typ as nära dig! :O va också där precis då dom bråkade massa på hörnet.

leka lite med sockertopp också.




Kommentarer
Postat av: markan

pusssss

2010-05-23 @ 16:30:17
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0