trött elle

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG…
Kramat min mormor: icke
Slagit någon: smekslagits :d
Städat rummet: nej ushcaaa
Bakat en sockerkaka: nej du, det var ett tag sen
Ätit pizza: inte de heller
Skrikit åt någon: ja marina :dd
Varit uppe längre än 02:30: ja en dag, hihi.
Åkt flygplan: nixx
Åkt tåg: vanligtvis varje dag, så ja
Pratat i telefon mer än 40 minuter: hiih ja.
Slösat mer än 30 kr på godis: JA!
Spelat dataspel: hmm, facebook, jepp
Köpt kläder/skor: aaaaaaaaaaaaaaaa

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG…

Gått på toaletten mer än 10 gånger: ingen aning, brukar inte räkna
Hoppat ut i snön och skrikit: nja, bart på marken
Gett någon komplimanger: ja hela tiden, snällt va?
Använt handkräm: varje dag
Borstat tänderna: nej, de gör jag aldrig..........
Sparat pengar i spargris: haha ja!
Sagt hej på hebreiska till någon: nnejru
Pussat någon: neeeeeee
Sagt jag hatar dig till någon: noope
Sagt "jag älskar dig" till någon: fina kompisar ja :)

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG…

Ätit: ja, korv, lakrisal och piller.
Kollat klockan: gör det hela tiden typ
Sjungit “jag skakar av all denna meningslösheten": ??????
Hört att nån ringt i telefon: neee
Hostat: neje
Spytt: nej usch
Kollat på TV: kollar på 17 again nu jaaa
Lyssnat på radio: noooope
Skickat ett sms: men aaaa :d
Installerat en skrivare: absolut, mitt jobb...
Läst mer än tio rader på engelska: ne som tur är
Skrivit blogg: jo de har ja väl, nu?
Gråtit: nej jobbigt

JUST NU…

Sjunger jag: nej helt tyst
Gungar jag på stolen: nej, soffffffffan å ja
Lyssnar jag på musik: tvn möjligtvis
Kliar jag mig någonstans: nej men nu började det klia
Äter jag: nej men gjorde
Hoppar jag: nej, förflyttade mig precis från soffan till sängen. häh

VÄLJ BLAND…

Svart eller vitt? bådaaa vettu
Katt eller hund? hundddd
Solsken eller månsken? soooooolstek
Sommar eller vinter? sommar, eh
Julafton eller födelsedag? födelsedag
Coca-Cola eller Fanta? cååååla
Lipstick eller Lipgloss: lipgloss
Film eller bok? men böcker kan dö
Färg eller svartvitt? svartvit tv :)))
TV eller radio? tävä
Rock eller Rap: rapapapapbabapa
Sko eller sandal: skooer
Cykel eller moped? kärringcikkel
Buss eller bil? bil & buss :))
Bowling eller kubb? kubb baby
Basket eller fotboll: fjollboll
Berg-och-dalbana eller vattenbana: watherbane
Droger eller likör: DROGER!!!!!!!! (L) ..... nej men inget föffan
Guld eller silver: silver
Nike eller Adidas: adidas
Titta på TV eller stirra in i väggen? väggen är alltid lika fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0