aouch

spenderade gårdagskvällen hemma hos sarah som slutade i olycka. dock skedde detta på vägen hem, med cykeln. hann inte längre än 200m så smäller det. min tanke var att cykla på vägen, enbart för att det var så mycket snö på cykelbanan, 100-200m (hann inte bedöma sträckan) kommer en bil framför mig, får då sjuhundra tankar i huvudet men beslutar mig för att ta mig upp på cykelbanan, så fort jag vred på styret sa det pang och jag låg på gatan, reste mig fort som fan, svimfärdig i tio minuter och sätter mig i snön, men tar mig sedan hem. är precis hemkommen från akuten efter att ha suttit där i två timmar, dom kunde inte se något men dom trodde att det kunde vara en spricka men förhoppningsvis är den bara rejält stukad. stort jävla blåmärke på höften också :)) caroline på hal is


Kommentarer
Postat av: Louise

Men min lilla gullunge då :/ vad ska du göra så för? "/ <3

2010-11-22 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0