it's hard to describe my love for you

från första gången jag såg dig visste jag att det fanns någonting bra där bakom. för det hade jag erfarenhet av sen månader tillbaka. någon som bara dök upp plötsligt i livet, och dagar gick, knöt kontakten och en dag hände någonting. någonting sprack upp, någonting förändrades, någonting blev helt underbart. någonting jag aldrig tänker ångra, men som varit en resa i sig. under två långa år har jag fyllts upp av en annan person som fått mig att må så fruktansvärt bra att jag knappt trodde det var möjligt, det var då jag förstod att det kallades kärlek. saker och ting förändras, men allting är detsamma i mitt hjärta, allting är detsamma.

Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2010-10-19 @ 19:58:04
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0