ho ho


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nej men någon centimeter kortare

Skulle du vilja väga mer?
nöö

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Förmodligen

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Whats the point?

Skulle du vilja dricka dig full nu?
på oboy, jaaamen


Tio KAN


Kan du röra på öronen?
Jag tror inte, och jag ids inte testa.


Kan du slicka dig på näsan?

Om jag trycker ner näsan, ja


Kan du kolla i kors med ögonen?

Ohja!


Kan dina föräldrar lita på dig?

Kan dom väl.


Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Säkert.


Kan du vara på fest utan att dricka?

Absolut.


Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.


Kan du tänka dig att pierca naveln?

Förr, ja. Nu, nej.

Kan du suga?
Beroende på vad du menar, men ja, dem flesta sugbara saker!


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Om det finns fina saker så är det en svår grej, men om inte, så jajo.



Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Visserligen för många gånger under åren


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Aaa, tänka sig för de har dom.


Har du ett syskon?
Nä.


Har du varit full den här månaden?

Nixpix


Har dina föräldrar ljugit för dig?

Antar det.


Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nää.


Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Yesbox.


Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej.


Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej.


Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Faktiskt inte. Usch på sånt!


Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej.



Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?
Jag har några stycken riktigt nära hjärtat.


Vem älskar du?

Några stycken.


Vem hade du senast sex med?

De ni!


Vem vill du bli full med?
Bill Clinton


Vem är den bästa artisten/gruppen?
Lars Winnerbäck antar jag.


Vem pratade du senast i telefon med?
Mattias


Vem har du en liten crush i?

Mig själv.


Vem är snyggast i världen?

Jag!!!!!


Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

eöh, barnen i afrika?? nä mor kanske, så kan hon ge det till mig sen :)).

Vem vill du prata med?
Någon som fattar sig på matte B


Vem sov du med senast?

Amandis


Vem såg du full senast?
Gick förbi ett par alkolister tidigare idag.


Vem vet allt om dig?
Ingen antar jag. det skulle vara jag då


Vem kysste du senast?
i mina drömmar, ryan scheckler


Vem kramade du senast?

Daniel


Vem kan berätta allt för dig?
Den som litar på mig, I guess.


Vem kan du berätta allt för?
Min nalle, han lyssnar alltid.

Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord.

Kommentarer
Postat av: palmen

schysst att du inte hänger ut nunnan ;)

2010-09-27 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0