Who you are?

Har du fått en kyss den närmsta veckan? nää.
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? brudarna i klassen.
Hur lång är du? runt 1.72
Vilken är den senaste filmen du sett? Grown ups.
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "vad händer? ;)"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag ska prata med.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skildaa.
När såg du senast din mamma? Imorse innan jag for till tåget, hemskt att behöva gå före henne....
Icke godkänt i något ämne? Nepp.
Mvg i något? Inte som det är just nu nej.
När vaknade du idag? Halv sju, men snoozade till sjuu.
Vilken är din favoritplats? Sängen och soffan. ha-ha
Vilken plats föredrar du minst? Humm.. Jag vet icke
Vart tror du att du befinner dig om fem år? Förhoppningsvis i någon bra mans armar.
Vad tror du att du befinner dig om tio år? I ett nybyggt fräscht hus, man kan ju drömma...
Vad sover du i? Trosor.
Hur många kuddar har du i sängen? 3 eller 4.
Var har du bott/bor? Tierp hela mitt liv..
Tycker du om kinamat? Ohja!
Tycker du om kaffe? Nej, och kommer nog aldrig göra.
Vad dricker du helst till frukost? Oboy, mjölk eller bara juice.
Kan du spela poker? Ojaaa, stjärnan
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, men jag minns faktiskt inte nu haha.
Vill du ha barn? Mer än gärna. Hade du frågat mig för fem år sen, aldrig i livet. Tack och lov har denna tanke ändrats tvärsemot.
Kan du några andra språk än svenska? Kan väl försöka mig fram en bit i engelska och harkla ur mig några ord i spanskan.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej och är strongt emot det, håller mig gärna ifrån sjukhussatyg.
Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, tror jag.
Vad spenderar du mest pengar på? Kläder!
Kan du rulla med tungan? Jag kan ju det.
Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste, dem flesta jag umgås med är roliga när de känner för det.
Vad har du för ringsignal? Har nog väldigt få gånger på "normal" så endast vibration.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ett nattlinne som jag använder som T-shirt nu, haha!
Vad har du närmast dig just nu som är svart? Tvdosan.
Kan du byta olja på bilen? Haha nåånää.
Vilken var den senaste boken du läste? Sophie Kinsella.
När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen i nian.
Har du någon piercing? Örat.
Har du någon tatuering? Nope, men har en tanke, någon gång i framtiden att göra.
Har du provat droger? Nej.
Provat röka eller snusa? Nix!
Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Vad ska du göra ikväll? Skåda första programmet av Idol.
Har du några syskon? Nej.. :(
Hur mycket pengar har du på din mobil? 83,20kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0