julafton 2011

Julafton igår, och det kan jag med säkerhet säga att det var den allra bästa julaftonen jag har haft. fick träffa så mycket folk och fick vara på alla ställen jag ville, även en mängd fina julklappar delades ut. spenderade julaftonsmorgonen hos farbror & faster med gröt och julskinka.

fort hem och packa in julklapparna i bilen för att åka till mormor i hökhuvud, fick träffa älsklingssysslingarna en sväng också! sen hem till rickards mamma och dela julklappar med honom, hans mor och hans bror. och sist men inte minst gick vi hem till mig där jag, rickard och mamma delade julklappar, det vart myyyycket paket!



parfym från pappa



sjal från rickards mamma.



presentkort från mamma, rickards mamma, kusin och mormor.



skål från rickard.



sockor från rickards bror, simon.




spel från kusin.




halsband "style by kenza" från rickard.



kamera från mamma.
(Det här var dock inte det sista paketet, valde bara ut några enstaka och tog kort på).



världens bästa sysslingar!




kärlek :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0