hard work

andra dagen på praktiken, jag trivs som fisken i vattnet! lite tungt arbete och ryggont men onödigt att gnälla. ja, det var en liten uppdate om praktiken. vidare till mitt iphoneliv, som höll på gå i kras idag. jag äger ju då en iphone som har ett litet problem, då vibrationen har slutat fungera. har inte tänkt något mer på det, och har fått levt med detta problem. men idag slutade täckningen fungera, ingen täckning nånstans, så jag ringde 3 support, och fick hjälp, skulle få ett nytt simkort osv. två timmar senare (nu) började det fungera igen, tack och lov! har dock ena problemet kvar, vibrationen.. vill inte lämna ifrån mig min snutte :(..

nåja, nu ska jag inta mitt kakmonsterliv medan mamma är borta!

stockholmsbilder - kirunapojkar




Kommentarer
Postat av: Emma Lundin

sv: Jaha men gud va roligt! :) haha ja det var ju helt sjukt kul att hon bara sprang in i den där vagnen haha, hon hade ont i smalbenet sen hela dagen också :P

Men om du praktiserar där så lär du stöta på mig en hel del... det blir ofta en och en annan visit för att köpa mellanmål och så ;)

2011-02-08 @ 20:32:17
URL: http://emmalundins.blogg.se/
Postat av: Emma Lundin

sv: Absolut, gör det! Skulle vara jättekul! :) tycker det är roligt bara det att du känner igen mig hihi ;)

2011-02-09 @ 20:00:48
URL: http://emmalundins.blogg.se/
Postat av: Marina

jävla padda alltså!! hahah

2011-02-09 @ 21:22:33
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0