helg åt helvete

min helg i början på lovet började inte lika bra som jag trodde det skulle blivit. igår var det sportdag i mehedeby, jag åkte 1 mil skidor, skulle satsa på tre. men fick ett sjujävla skavsår som bara rann, så jag var tvungen att bryta redan där och åka hem. idag har jag spelat cup, tro det eller ej. dock utan skor, efter det var det två timmar till matchstart damernas match, marina lekte lite i hallen, jag ville joina och styla lite med foppatofflorna men de sa pang ganska fort... :) bilderna får berätta.

så såg det ut från början.




den sjujävla svedan efter halva plåstret borta, detta tog över 40 min att lossa.



plåster borta.



skulle leka lite i foppatofflorna (enda skorna jag får på på fötterna) innan dammatchen, sen sa de pang



och nu är det såhär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0