Kortvasan i Mora 2011

äntligen lite tid & ro för bloggen. jag har alltså åkt kortvasan i Mora & övernattat i Tällberg. det har varit kalasdagar. fredagmorgon for vi iväg klockan sex på morgonen, sov i princip hela vägen upp, vila sig i form kändes som en bra idé ;). väl på plats var vi alla tre nervösa (faster jag & kusin) bland alla de över 8000 åkande.
men när klockan slog 11.45 åkte våran startgruppp på 7000 iväg, jag tog mig igenom de hela tre milen men de sista sex kilometerna var jag gråtfärdig, hade väldigt gärna slagit av staven i det skedet. men väl framme matades man av priser och diplom osv. det var en förjäkla utmaning men en bra merit också, jag är nöjd!

folk överallt.




Första starten, närmare 900 åkare.



.. och så åkte de iväg



här stod vi i vår startgrupp och väntade på uppvärming och start.






Kommentarer
Postat av: Louise

Du är duktig du gumman :) <3

2011-02-27 @ 13:48:15
URL: http://ingensomduu.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad du är cool carrot! :D

2011-02-27 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0