mehedeby - mora

packar, tvättar, fixar... känns som jag gått å blive nån jävla hemmafru eller nå liknande. packningen är iallafall i full gång och jag har inte ens kommit halvvägs. i och med denna stress skulle jag starta tvättmaskin, hällde i sköljmedel å tvättmedel och stängde igen. men tröjan låg kvar utanför. bra jobbat.

snart anländer jag 2 mil norr där jag ska övernatta och imorgon stiga upp klockan fem och åka iväg. det kommer bli en förjävla rolig resa hoppas jag på, bloggar säkerligen nånting upp på vägen om jag inte sover hela vägen opp.. :) annars får ni ha det kung!


Kommentarer
Postat av: SARAH

lycka till pullan! <3

2011-02-24 @ 19:45:50
URL: http://sspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0