knutmasso 2011

hallåja, här var det lika dött som... ja. nåja, de jag har gjort dom senaste timmarna, igår var jag till skolan en snabbis, louises tankar var att få med mig på knutmasso, jag vela fram och tillbaka hela dagen. när klockan blev en sådär halv sju på kvällen drog jag med amanda och åkte till gimo ändå, på knutmasso och blev skrämda och rädda. nej men det var kul, stannade dock hemma från "frivillig matematik b" idag, smått bakis och en sjujävla träningsvärk fortfarande. idag är det fredag, vilket innebär helg och jag får äta goooodis, hihu. har infört det där med att bara äta godis på helgerna, får se om det struntet håller! ha en bra fredag, krääm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0