lite av mitt 2010

2010 var ett halvbra år, som hade sina för och nackdelar. lite djupgående tre punkter från mitt 2010.

Största misstaget 2010:
mitt största misstag var nog att kämpa så mycket som jag gjorde för han jag tyckte om, helt i onödan. jag åkte till uddevalla på crossvm två dagar i sommar, där han var. uddevalla är en ort jag aldrig hade varit i och det var även den största upptäckten 2010. jag hade aldrig heller varit på ett crossvm och aldrig heller varit på en så stor grej där man såg fester var femte meter man gick. så att åka till uddevalla var det största misstaget men även en stor upptäckt.

Mådde bra av: under 2010 har jag mått bra utav olika anledningar i olika perioder. men för det mesta har mina fina vänner fått mig på bra humör. men att jag har en så otroligt fin klass i skolan har gjort mycket skillnad också. att gå till skolan får en att tänka på mycket annat, går hellre till skolan än ligger hemma och mår dåligt.

Saker att minnas från 2010: några speciella saker jag kommer att minnas från 2010 är thailand & turkiet. två speciella resor. sen kommer jag även att minnas när jag var till leksand med amanda, när vi åkte dit huxflux och hade kul. även uddevalla och en hel del fler saker.





Kommentarer
Postat av: johanna

snacka om att jag drömmer mig bort nu..

och det är ditt fel <3

2011-01-09 @ 19:55:31
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0