ge mig en minut så ska jag göra så den aldrig tar slut

idag har jag: legat i sängen alldeles för länge, velat om att gå ut och bli lite brun under solen, stannat inne istället, umgåtts med marina, färgat utväxten i håret, åkt till månkarbo, umgåtts med sarah, henrik, simon & rickard, och slutligen ligger jag här i sängen och ska väl krypa ner snart, för imorgon bär det av mot huvudstaden :)!!


dagens händelse i bilen påväg hem från månkarbo. ---> Sarah lägger i ettan, gasar iväg och kommer upp till 110km/h, efter ungefär en halv minut säger hon: " Hallåå, vad är det som låter??? Hör du?? " Jag bara tittar på na och säger "Ja sarah... du har handbromsen i..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0