jag vet vem jag är när jag är hos dig

igår fick jag present igen :) hihi en liten penga/mobil väska som man hänger runt halsen, askalas! sen köpte jag tre tröjor i present till mig själv också! även ett par örhängen. blev i stan rätt många timmar men sen hem och njuta av den 30 gradiga värmen, därefter möta timsing. även idag har jag spenderat dagen ute i solen tillsammans med marina, spelade kubb och jag tror jag segrade efter alla matcher ändå? ;)

har även gjort min första beställning i mitt liv via banken heeeeelt på egen hand! känner mig duktig, väldigt duktig om jag får säga det själv. och jag längtar ihjäl mig till den snygga klänningen anländer hem hit!




Kommentarer
Postat av: Marina

du är ballast i stan! och jag kan väl hålla med om att du vann, men jag vann faktiskt en gång :D hihihi

2011-06-08 @ 17:59:58
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0